Thursday, February 7, 2013

Méline Lafont: De Maand februari en update sinds de uitlijning





Een maand zijn we verder in dit nieuwe jaar van vernieuwing en al lijkt het zo dat er niets “anders” is, is het aan de andere kant net zeer duidelijk en voelbaar dat het wel zo is.  We lijken allemaal te zoeken naar onze nieuwe uitdagingen, terwijl we onze weg terug vinden naar het pad die we aan het bewandelen waren.  Want even leek ze kwijt, of juist net niet; we dachten alleen dat het er anders zou uitzien.  En toch is er veel anders en dat begint nu stilletjes aan door te dringen.. het vraagt tijd en het is erg belangrijk onszelf deze tijd ook te gunnen om alles goed te kunnen integreren vooraleer inzicht kan verworven worden.

‘Alles lijkt hetzelfde en niets is verandert’ zijn uitspraken die ik erg vaak opmerk en mag ontvangen.  Konden al deze harten maar zien en voelen wat ik voel en zie in mijn wereld, het zou hen een hart onder de riem kunnen geven.  Maar ook dat is een individueel iets waar niemand kan voor zorgen buiten uzelf.  Konden we maar de antwoorden op een blaadje geven aan iedere ziel die met loodzware vragen zitten en geen uitweg meer zien in dit alles, maar dat is het hem nu net.  Niemand kan dit voor een ander doen en pasklare antwoorden kunnen niet geboden worden omdat het allemaal afhangt van de eigen percepties en de openheid voor dit, waardoor het heft in eigen handen wordt genomen en een stap in klaarheid wordt gezet.  Het vertrekt vanuit uzelf en enkel u kan uzelf verder brengen en er iets aan veranderen.



Mijn taak bestaat eruit om verlichting te brengen door boodschappen te delen, ervaring en inzicht.  Ik breng voort wat ik voel en intuïtief weet, wat ik communiceer en wat ik ben.  Dit alles samengebonden met mijn diepe connecties tot mijn team en mijn tweelingsvlam, wat dit pakketje vormt van wat ik breng.  Het is mijn wens en oprechte hoop om allen te zien komen tot hun eigen verlichting, zodat niemand nog afhangt van een ander of een boodschap, en zich enkel en alleen wend tot zichzelf (innerlijk) en een connectie heeft tot zijn eigen licht en waarheid.  We komen allen tot op een zeker punt waar iedereen toegang verkrijgt tot hun hogere bron van Zijn, waar alles terug geweten is en ieder zijn eigen bron van informatie is.

Mijn takenpakket bestaat er onder andere uit om ook mijn aanwezigheid en verlichting te brengen, dit te gronden en uit te breiden.  Ik heb een klein aantal incarnaties mogen ervaren op Aarde het meeste daarbuiten om deze missie te komen vervullen.  Ik ben hier om mijn geascendeerde Zelf te brengen en te delen, om de mensheid mee door de portalen te leiden en terug te keren zolang ik nodig ben..  Ik hou van dit alles en ik doe het graag met een hart overvol gevuld van liefde.

De maand Januari was voor mij persoonlijk, en ik geloof best voor iedereen, een zeer stevige maand met zowel veel hoogtes als laagtes.  Een hobbelige traject van op- en neergaande emoties en gedachten die hand in hand gepaard gaan met de rare en hevige dromen.  Zeer intense zuiveringen vinden plaats en een grote opkuis in emoties, en in onze psychologische aspecten.  Het is enorm voelbaar dat dit er allemaal uit moet om plaats te maken voor uw pure en ware zelf en expressie.  Er wordt plaats gemaakt voor het licht dat wordt geïntegreerd en zijn plaats vindt, waardoor u zich langzaam vult met uw ware zelf.  De vuilnis wordt buiten gezet en daar zijn we beter vanaf.  Je zal je beter en luchtiger voelen, bevrijd van emotionele rommel die u steeds in controle hielden en tot verwarring  brachten met zelfs het verliezen van zelfcontrole tot gevolg.

De dromen zijn erg intens en worden herbeleefd alsof ze echt zijn.  Ook hier is het erg belangrijk te weten dat deze oude patronen en herinneringen zijn die lang geleden zich gesetteld hebben in de hoekjes van uw zijn en ergens steeds hun beïnvloedingen hebben gehad in uw leven.  Het is goed te weten dat ze niet voor waarheden mogen genomen worden, laat ze maar liever los en gaan.

Het is een hele rimram van verleden en heden dat zich in uw velden mengen, op hun weg uit je systemen, cellen en bewustzijn, waardoor ze nog steeds voelbaar kunnen zijn rondom je, alsof ze blijven rondslingeren.  Daarom lijkt het mij erg belangrijk om steevast te gronden en vooral gecenterd te blijven zodat niets u uit uw as brengt terwijl u in het rond wordt geslingerd en gerammeld tot de laatste cent van donker gehalte uw lichaam verlaat.  We zijn hier bijna door, maar het is inderdaad wel erg intens maar ook zeer nodig!

Februari lijkt me een maand te zijn waar intens wordt verder gewerkt aan deze zuiveringen en mentale aanpak, het zal een gradatie dieper gaan en ook hier zullen er veel uit balans dreigen te geraken.  Maar met de “feel” naar uzelf toe, zal er steeds een begeleiding worden geboden om hier zo comfortabel mogelijk door te geraken.  Deze maand Februari zou een maand van veel “turmoil” zijn, zoals Saint Germain mij terzijde vermelde, maar voor het best wil van allen.  Het voelt ook sterk aan als een maand met veel verschuivingen waar veel “opeens”  zich zou kunnen manifesteren en weerspiegelen, het zal allesinds nog intenser zijn en veel losmaken.

Wat me vooral persoonlijk veel opvalt in de laatste dagen is dat woorden me vaak tekort schieten.  Ik heb dikwijls de neiging om geen woorden meer te gebruiken en gewoon niets te zeggen, enkel maar te voelen en te zijn als communicatie.  Woorden raken ver zoek en het lijkt alsof ik deze niet meer kan hanteren of terugvinden; net zoals een baby die deze niet kent.

Woorden kunnen niet meer beschrijven wat ik doorkrijg en ik ben vaak sprakeloos.  Ik voel me groeien naar een punt waar channelings wel eens overbodig kunnen zijn en er enkel nog maar kan afgetapt worden van de bron door te voelen & te zijn, en niet meer door het te verwoorden en over te brengen.  Daarom dat ik het ook zo ontzettend belangrijk vind dat iedereen tot dat punt geraakt, omdat boodschappen, woorden en beschrijvingen net gaan wegvallen en er enkel nog plaats zal zijn voor het ZIJN.  Deze staat van ZIJN is de nieuwe wereld en de weg naar de bron.

Er wordt via de dromen veel duidelijk gemaakt en daar haal ik erg veel uit.  Herinneringen, beelden en vooral een staat van zijn, ervaar ik erg veel in die dromen.  Het gevoel dat ik hier ervaar en de lichtflitsen die ik ervaar in mijn innerlijke zijn onbeschrijfelijk.  Het heeft geen zin om uit te klaren wat dit alles wilt zeggen, het is meer een kennis en acceptatie, een staat van Zijn. Het brengt weer naar voren dat alles groeit naar een wereld zonder woorden, enkel zijn en Liefde.

Eyah asher eyah.  Méline


Copyright © by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material freely, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be for Blogger and http://pleiadedolphininfos.wordpress.com as Homepage

2 comments: