Monday, October 15, 2012

Lady Portia ~~ De portalen hebben de manifestaties geactiveerd, net zoals deze uzelf hebben geactiveerd ~~ Gechanneld door Méline Lafont 15/10/2012



Ik groet u van Harte mijn geliefden en liefdevolle harten ♥  Nogmaals mijn dank en appreciatie naar uw allen toe om mij deze kans te geven om naar voren te treden in deze NU momentum.  Ik hou van uw allen en dit zeer diep.

Laten we spreken over de net geactiveerde en belangrijke portaal van de 10-10-2012.  Veel is er over gezegd door talloze andere zielen en hoef ik hier dus niet erg diep op in te gaan, als jullie allen weten en voelen dat dit wel de meest belangrijke portaal activatie was tot op heden.  Jullie voelen ongetwijfeld alles tot op een climax bereiken en het enige wat rondom uzelf blijft hangen is een gevoel van welzijn, gepaard met extreme vermoeidheid naar uw fysieke lichaam toe.  Nog nooit is er zo een grote verandering op schaal gebeurd en dit op toch wel zeer korte tijd. 

Dit mag gezegd worden namens mijzelf dat ik ontzettend geflatteerd ben om jullie als dusdanig te zien open bloeien in het verlengde van jezelf.  Jullie zijn op dit eigenste moment zo ontzettend hard aan het expanderen in bewustzijn alsook in jullie fysische veranderingen wat jullie belichamingen betreft.  Alles is aan elkaar gekoppeld, jullie verschillende belichamingen, en ook deze hebben baat bij de huidige verheffingen die jullie ondergaan.  Dit is waar jullie harten voor hebben gekozen, dit is waar Ascentie allemaal om draait; het expanderen van jezelf in de vorm van een bewustzijn, een energie, een staat van leven.  Jullie zijn leven op zich, mijn geliefde harten, en dit is het eeuwige leven op zich.

Laat deze poort nu de voorbode zijn van wat nog zal komen, het heftige en daadwerkelijke manifestatie is nu vrijwel tot zijn hoogste punt gekomen in jullie tijd en daar heeft deze activatie van de 10-10 portaal nu effectief alles mee te maken.  Het collectief bewustzijn is tot een immense massa van Licht gekomen waardoor al de omliggende activaties niet kunnen ontsnappen aan deze overweldigende Liefde en Licht van jullie allen.  Jullie eigen ontwakening heeft jullie tot zover gebracht als waar jullie nu staan. 

De portalen en activaties zijn dus mede dankzij uw allen, door deze te bekrachtigen met uw intenties en uw gedachten, uw bewustzijn en uw creaties.  Blijf ten alle tijden het positieve erin houden voor het zal u nog verder  brengen dan waar jullie nu staan, het zal nog meer aan boord brengen dan wat jullie nu zien en voelen.  Het zal leiden tot de totale activatie van het Alles!  Blijf in uzelf geloven en hou van uzelf!  Jullie zijn het allemaal zo ontzettend waard en zo is Moeder Aarde ook.

Maak het uzelf allen gemakkelijk nu in deze tijden , mijn geliefde harten, voor het is de belangrijkste moment ooit ter voorbereiding naar Ascentie toe!  De portalen hebben de manifestaties geactiveerd, net zoals deze uzelf hebben geactiveerd.  Jullie zijn allen slapende dierbaren die nu tot actie zijn geroepen en hevig zijn wakker geschud door de onmiskenbare energieën die allen op u afstromen als hevige buien van regen waar geen ontsnappen aan mogelijk is.  Het is erdoor of eruit, de keuze ligt nu allen in uw eigen handen.  Zijt wijs en zeker in uw beslissingen en overtuigingen en ga er dan volledig voor, zonder enige twijfel en zonder spijt!  Het zal uw allen nog sterker maken en op een nog sterkere positie brengen dan tevoren.  De wereld is de uwe, voor u creëert ze mijn geliefde harten!  Alles ligt in uw handen!

Ik heb het volste vertrouwen in u allen, voor ik veel Liefde voel onder uw allen op Aarde.  Er zijn uitzonderingen, maar de Liefde overheerst absoluut; ook al zien jullie hier nog niet onmiddellijk iets van..  Het breekt talloze harten te zien dat er nog steeds zoiets als oorlogen of ruzies bestaat met hevig geweld, maar weet en onthou met alle zekerheid dat wij dit niet langer tolereren en hier NU een stop aan komt.  De wereld is lang genoeg geweld aangedaan geweest en in de tijden van Verlichting is zoiets niet toegestaan, nog bestaande.  De laatste uitspattingen hiervan hebben nu plaats en zullen weldra verdwijnen.  Mijn Liefde naar jullie ALLEN toe, en dan meen ik echt ALLEN, ook de verdwaalde en hulpzoekende zielen, is van een immens grote proportie en ik draag mijn hart voor altijd bij jullie.  Voor eens en altijd in de grote oneindigheid, zijn jullie bij mij ♥

IK BEN dat IK BEN
Lady Portia

Copyright © 2012 by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be

No comments:

Post a Comment